WhiteEaglePL

2010
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 free ZP (nie sprawdzalem)

Go down 
AutorWiadomość
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: free ZP (nie sprawdzalem)   14/10/2010, 08:29

jak w temacie widać znalazłem instrukcje jak dostać ZP za free jednak nie sprawdziłem tej metody ,ponieważ mi się nie chciało
oto linki :
http://www.cfpl.fora.pl/ogloszenia-klanowe,8/tutorial-fre-zp-autorstwa-oskiego12333,91.html
http://www.cfpl.fora.pl/ogloszenia-klanowe,8/sposob-na-darmowe-zp,73.html
Powrót do góry Go down
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   16/10/2010, 11:19

i co działa wam? bo mi nie
Powrót do góry Go down
ProBielas
Admin
avatar

Liczba postów : 74
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 25
Skąd : Tarnów

PisanieTemat: xD   16/10/2010, 12:41

ja mam inny sposób na ZP i mi działa Very Happy wyrąbałem w sumie 140k ZP ;D
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   16/10/2010, 16:29

napisz jaki
albo daj link z instrukcją bo mi te nie chodzą
Powrót do góry Go down
*Ortix*

avatar

Liczba postów : 75
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 23
Skąd : Radłów

PisanieTemat: A robi się to tak:   17/10/2010, 14:38

Dobra przyjaciele powiem wam jak robić free ZP Smile

1. Zalogować sie na swoim koncie za z8Games.com.
2. Kliknąć na "Deposit".
3. Zmienić IP jednostki centralnej (komputera). Tutaj link z serwerami proxy: http://www.samair.ru/proxy/type-10.htm
4. Wejść na Narzędzia, po czym Opcje, i kliknąć na Zaawansowane >> sieć >> Ustawienia.
5. Tutaj dodam Screena z ustawieniem i wpisanym przykładowym proxy (proxy najlepiej z portem 80 i tylko z United States).


[img]%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us[/img]

6. Następnie wchodzimy na Earn Free ZP i powinny wyskoczyć nowe reklamy.
7. Najlepiej robić to na IP które nam śmiga nie takie że google ładuje sie pół godziny.
8. Klikniemy na ikonkę z pewną sumą ZP i tyle właśnie, po zakończeniu reklamy wpłynie na konto.
9. Reklamy zazwyczaj są w postaci ankiet po angielsku itp. Trzeba tylko uzupełnić te ankiety i gotowe.

Reklamy czasem nie wchodzą więc nie załamujcie sie Razz .

Powodzenia Cool
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com/
ProBielas
Admin
avatar

Liczba postów : 74
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 25
Skąd : Tarnów

PisanieTemat: no   17/10/2010, 14:46

dzięki Ortis xD nie kciało mi się tego pisać.^^
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com
*Ortix*

avatar

Liczba postów : 75
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 23
Skąd : Radłów

PisanieTemat: XDD   17/10/2010, 14:48

Spoko, taka moja praca. Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com/
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   18/10/2010, 16:37

mnie to nie działa jak zmieniam proxy to pokazuje się niemożna połączyć się z internetem ... i nic się nie chce włączyć
Powrót do góry Go down
ProBielas
Admin
avatar

Liczba postów : 74
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 25
Skąd : Tarnów

PisanieTemat: hehe   18/10/2010, 19:04

to szukasz innego IP takie co ci połączy się . Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com
*Ortix*

avatar

Liczba postów : 75
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 23
Skąd : Radłów

PisanieTemat: ZP!   18/10/2010, 22:06

Dokładnie nie trać wiary. Ja za pierwszym razem robiłem ZP przez 3 godziny i tylko 2k mi weszlo Sad . Ale teraz nie robie bo mam juz wszystko co mi potrzebne. Tylko 40k zp wyrombalem ale jest ok. Nie napalajcie się tak na to bo najważniejsze to umiejętności (celność, refleks, szybkość i myślenie). ZP to tylko taryfa ulgowa. Tak więc działajcie chłopcy Arrow Arrow Arrow
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com/
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   29/10/2010, 17:17

a macie jakieś wybrane ankiety które w 100% przyniosą wam ZP? ba ja robię i chyba z 10 a przybywa mi tylko za 2? możecie coś na to poradzić?
Powrót do góry Go down
*Ortix*

avatar

Liczba postów : 75
Data rejestracji : 04/10/2010
Wiek : 23
Skąd : Radłów

PisanieTemat: ZP!   29/10/2010, 18:14

To i tak dobrze.Jak już wcześniej mówiłem ZP to taka taryfa ulgowa. Korzystajcie z Eventa, ZP dobrze jak wejdzie jedna reklama dziennie ze 1-4k ZP.
Powrót do góry Go down
http://whiteeaglepl.forumpolish.com/
unnamedxd21

avatar

Liczba postów : 8
Data rejestracji : 07/10/2010
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   29/10/2010, 18:23

ale właśnie ja chce mieć ZP żeby wylosować ak lub kriss ahllowen
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: free ZP (nie sprawdzalem)   

Powrót do góry Go down
 
free ZP (nie sprawdzalem)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» 004. Grupy i organizacje
» Free to Use - czyli gotowe avatary do przejęcia.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
WhiteEaglePL :: Forum Ogólne :: Ogólna Pomoc !-
Skocz do: